Кількість
|
Вартість
|
||
|
Інфраструктурна зарядна розетка для заряджання електромобілів змінним струмом (AC), сумісна з інфраструктурними зарядними штекерами, Тип 2, МЕК 62196-2, 32 A / 250 В (AC), 12 В Блокуючий виконавчий елемент, окремі жили, довжина: 0,7 м, Монтаж на задній панелі, Гвинтове кріплення захисної кришки спереду
Опис виробу
Інфраструктурна зарядна розетка для заряджання електромобілів змінним струмом (AC), сумісна з інфраструктурними зарядними штекерами типу 2, для встановлення на станціях заряджання електромобілів (EVSE)
Переваги для Вас:
- Універсальний, компактний монтажний простір для всіх інфраструктурних зарядних розеток Phoenix Contact
- Посрібні поверхні силових та сигнальних контактів
- Сертифікат відповідності за IATF 16949:2016 та ISO 9001:2015
- Швидкий і простий монтаж опціональної захисної кришки на передній панелі
- Ручне розблокування блокуючого механізму в аварійній ситуації
- Вбудований механізм блокування в процесі заряджання
Опис виробу
Тип виробу | Інфраструктурна зарядна розетка для заряджання електромобілів змінним струмом (AC), сумісна з інфраструктурними зарядними штекерами |
---|---|
Виконання | Гвинтове кріплення захисної кришки спереду | < /tr>
Стандарти / нормативні документи | МЕК 62196-2 |
Стандарт зарядки | Тип 2 |
Режим заряду | Режим 3, випадок B |
Вказівка типу підключення | Обтискний контакт, нероз'ємний |
Навколишні умови
Температура навколишнього середовища (при експлуатації) | -30 °C ... 50 ° ;C |
---|---|
Температура навколишнього середовища (зберігання/транспорт) | -40 °C ... 80 °C |
Макс. висота над рівнем моря | 5000 м (вище за рівень моря) |
Ступінь захисту | IP44 (вставлений) | < /tr>
IP54 (з захисною кришкою, див. приладдя) |
< /p>
Електричні характеристики
Зарядна потужність, макс. | 8 кВт |
---|---|
Тип зарядного струму | AC, 1 фаза | Кількість фаз | 1 |
Кількість, силові контакти | 3 (L1, N, PE) td> |
Розрахунковий струм силових контактів | 32 A |
Розрахункова напруга силових контактів | 250 В AC |
Кількість сигнальних контактів | 2 (CP, PP) |
Розрахунковий струм сигнальних контактів | 2 A |
Ра лічильна напруга сигнальних контактів | 30 В AC |
Вигляд передачі сигналів | Широтно-імпульсна модуляція |
Вказівка типу підключення | Обжимний контакт, нероз'ємний |
Механічні характеристики
Цикли установки | > 10000 td> |
---|---|
Зусилля встановлення | < 100 Н |
Зусилля знімання | < 100 Н |
Монтаж
Можливі монтажні положення | Монтаж на задній панелі |
---|---|
Обмеження монтажного положення | Можливість нахилу лише спереду від 0 до 90 градусів, див. малюнок |
Монтажне положення блокуючого виконавчого механізму | По центру зверху | < /tr>
Гвинтове кріплення захисної кришки | можливе лише з передньої сторони |
Макс. товщина стінки | макс. 50 мм (Монтаж на задній стінці, максимальні нормативні параметри для інфраструктурного зарядного штекера) |
макс. 22 мм (Монтаж на задній стінці, максимальні нормативні параметри для інфраструктурного зарядного штекера при використанні захисної кришки (артикул № 1627635) з кріпильною рамою (артикул № 1627637)) | |
7,00 мм (ø) |
Тип конструкції | Стандартний |
---|---|
Колір корпусу | чорний |
Варіанти замовників | На замовлення | < /tr>
Матеріал
Матеріал | Пластмаса |
---|---|
Матеріал поверхні контактів | Ag | tr>
Кріплення
Тип фіксатора | Вставлений фіксатор з блокуючим виконавчим механізмом |
---|---|
Напруга блокування | 12 В |
Індикація блокування | є |
Механічна аварійне розблокування | є |
Блокуючий виконавчий елемент
Стандартне електроживлення двигуна | 12 В |
---|---|
Можливий діапазон напруги двигуна живлення | 9 В ... 16 В |
Стандартний струм двигуна при блокуванні | 0,2 A | Макс. зворотний струм двигуна | 1 A |
Макс. час витримування зворотного струму | 1000 мс |
Рекомендований час коригування | 600 мс |
Час паузи після входу або виходу | 3 c |
Максимальна напруга для виявлення блокування | 30 В |
Термін служби | > 10000 циклів навантаження |
Температура навколишнього середовища (при експлуатації) | -30 °C ... 50 °C |
Довжина кабелю | 0,5 м |